بازار کیش مال
نوشته شده توسط : shbi
 

 پروژه بزرگ بازار کیش مال در جزیره زیبای کیش با رعایت استاندارد در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا با هدف فرهنگ سازی و بوجود آوردن ایده­ های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و با هدف جذب برندهای معروف و معتبر دنیا شروع به تاسیس این پروژه بی نظیر کردند. از ویژگی های آشکار پروژه که در دیگر پروژه­ های کشورمان ایران کمتر به آن توجه می شود، اختصاص دادن تقریبا 60 % از کل مساحت پروژه به بخش های عمومی با طراحی مدرن و زیبا می ­باشد. محیط هایی برای بازی کودکان و بچه ها و نوجوانان، فضاهای سالم برای تفریح با هدف سرگرمی مخصوص خانواده ­ها،  و ارائه خدمات تندرستی مانند : SPA بین المللی از مواردی است که این پروژه را متمایز کرده است .
طراحان پروژه بازار کیش مال به بررسی روشهای موفق در کشورهای دیگر با هدف توسعه صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند . این برنامه­ ها شامل : برگزاری و اجرای فستیوال بین المللی ویژه غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال است. کشور ایران با جاذبه­ های فرهنگی و سیاحتی بسیار و دارا بودن آب و هوای چهار فصل به عنوان کشور توانمندی در آماده سازی فضایی مطلوب و مناسب برای جذب توریست است. امروزه دنیا به سوی کشف بازارهای جدید برای گسترش کسب و کار است تا با بدست آوردن سیستم متناسب با جهان، زمینه­ های متفاوت گردشگری را فعال نماید . فعالیت­ها شامل توسعه و رونق گردشگری غذایی است که وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی می باشد .

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93

تور کیش تابستان 93

تور کیش تعطیلات تیر 93

تورکیش

 

 

bazar arabha kish

بازار عربها یا صفین از بازارهای قدیمی جزیره زیبای کیش است که مرکز خرید بومیان جزیره زیبای کیش از سالهای دور تا به امروز است . بازار عربها کیش کوچک می باشد و اکثر فروشندگان این بازار عرب زبان هستند و کمتر کسی در این بازار به زبان فارسی صحبت می کند .این دارای بازار یک طبقه می باشد و از مرکز شهر کیش تقریبا دور می باشد و همین دلیل مسافرین کمی به این بازار برای خرید می روند. از این بازار خرید کردن مناسب برای مردم کم در آمد می باشد چون کالاهای بازار خیلی ارزانتر از بازارهای دیگر جزیره است و اجناس در بازار از تنوع خوبی برخوردار است . بازار عربها کیش در نزدیکی بازار پارس خلیج است  اسکله ی زیبا و ساحل زیبای جزیره در نزدیکی بازار عربها کیش واقع شده است . خرید از بازار عربها حتی برای یک بار جذابیت زیادی برای مسافرین دارد که موجب می شود علاقه مندان دوباره به این بازار بروند .

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93

تور کیش تابستان 93

تور کیش تعطیلات تیر 93

تورکیش





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار کیش مال ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: